Populære indlæg

lørdag den 4. juni 2011

PAPAN - PEN&BLOK

Kunsternavnet er Papan. Han hedder rigtigt Yasin Polat og han rapper om sine følelser og det han har prøvet før. Papan startet rap på grund af rapperen Denz som er med i KBH Kartel. MusikVerden snakkede med Papan forleden og vi spurgte ham hvorfor han lavede Pen&Blok og hvad der skete: " PEN & BLOK! var det track jeg fik udtrykket mig selv på i en helt anderledes stilling. Samtidig min første musikvideo, fortæller at jeg nede i grunden, og det jeg har er en pen og en blok .. lad os se om tankerne får mig til at flyve op . " Det fortæller rapperen Papan. Papan er nu 18 År. og er simpelthen igang med de fedeste nyeste tracks! Papan har været interreseret i rap siden han var 10 år, og giver ikke op med at slippe væk fra hans drøm.
Her fortæller Papan noget som der står i hans Fanside i FaceBook du kan endda følge ham i MySpace & FaceBook kig nede under - " Papan er kunster navnet på en ung 18 årig rapper. Han har brugt 8 år i sit liv på rap musik, rap har interesseret ham siden han var 10 år. Han har boet i Albertslund siden han åbnede sine øjne. I slutningen af 2009 stød han inde i en rapper ved navnet Denz, Denz ville støtte ham og efterfølgende blev han Denz's backuprapper. Det gik op af bakke for Papan, med dagen han blev interview af smagsdommerne over nydansk ordbog. Du ville kunne se hans første musikvideo på youtube ''papan - pen & blok''.. Han arbejder på sin kommende plade, hvor der kommer en musikvideo til & ''Pen & blok'' som bonustrack ! "

PEN & BLOK - YOUTUBE.





www.myspace.com/papanp / http://www.facebook.com/papanpolat

Ingen kommentarer:

Send en kommentar