Populære indlæg

lørdag den 4. juni 2011

Samman's Fortælling..

Denne gang snakker MusikVerden med en af Danmark's stjerne Samman fra TMT.
Samman er en ung knægt med alderen på kun Tretten år og har erfaring til at rappe. For noget tid siden stød vi ind i Samman og spurgte om han kunne fortælle lidt om sig selv og hvordan det var han fortæller det på sin egen måde og sin egen stil. " 
Jeg er vokset op med rapmusik, da det er det eneste som er blevet afspillet i mit kvarter.. Lige siden jeg var 7-8 år, rappede jeg hele tiden og drømte om en karriere, men jeg havde ingen kontakter til det.. En dag fandt jeg Abu Malek, som satte mig igang og gav mig professionel hjælp. Og lige siden har jeg skrevet tekster og øvet mig 24/7 og lavet musik, som gjorde mig kendt. " Det fortæller Samman. Ham og hans crew har stillet op til Talent Show i Danmark og de nåede lang men da de pludselig røg ud i SemiFinalen. Det var hårdt fortæller han men de nåede lang og de stolte over repræsenter sin by Århus Vest.. ( Århus V. ) Samman rapper enda' i et crew og solo og med feat's du kan høre hans musik på YouTube. Hans FaceBook er: http://www.facebook.com/SonnYTMTCreW MySpace:http://myspace.com/sammantmt Twitter: http://twitter.com/sammantmt Samman er inspireret af: NOCLUE. Twista. Tech. Busta. Pac. Cap.One. " SammaN " Fortæller ikke rigtigt mer, men han er stolt over nået der hvor han er til og vil blive ved for sine fans og, dem der har bakket ham op. Han takker Abu Malek og han's crew for det de er blevet til nu.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar