Populære indlæg

lørdag den 4. juni 2011

Samer - Fra Str8-Insane.

- Samer Younes - Fra Str8-Insane.


"Navnet er Samer Younes, den 17 årig rapper der er født og opvokset i Århus. Hans kunstnernavn er det samme som hans fødselsnavn, og når vi spørger ham om hvorfor ikke han har fået sig et kunstnernavn,
Stopper han og svare ’’jeg medvirker sgu da ikke i en film, siden jeg skal lave mit navn om, ligesom de fleste rappere der skriver et slags manuskript for at underholde folk. Jeg skriver og rapper om hvad jeg føler og tænker, ikke for at underholde folk, men for at lette mit hjerte’’

''Jeg har altid kunne lide musik, og specielt rap. Jeg er en type der tænker meget over dagligdagen, og specielt livet, så jeg startede med at skrive mine følelser og tanker ned. Jeg har altid kunne lide musik, og specielt rap, så jeg følte at den bedste måde at udtrykke mine følelser på, ikke blot overfor mig selv, men også overfor andre mennesker, var via musik. Jeg startede så småt at finde beats over internettet som jeg så skrev tekster til, men aldrig fik indspillet, da jeg ikke havde noget studie at indspille det i. Efterhånden begyndte jeg så at rappe for venner og bekendte, og de mente det jeg lavede var alt for fedt. Jeg begyndte så småt at komme i kontakt med nogle bekendte der havde noget udstyr man kunne indspille med. Det var ikke et studie, men blot en mikrofon og et redigerings program.. Nede i en kælder'',
Skriver Samer Younes på 17 år.
’’Jeg fik så indspillet et track og to, som egentlig ikke skulle have været ude, men blot noget til eget brug som jeg skulle lytte til så jeg kunne blive bedre, som så blev sendt fra person til person. Folk de mente åbenbart at det lød fedt, og de begyndte så småt at sprede mit rygte. Jeg begyndte så at komme i studie et par forskellige steder, og der gik det for alvor hurtigt. En hverdags aften, fik jeg et opkald fra en rapper fra Århus, der hedder Shahram Milani. Han havde hørt det jeg havde lavet, og mente det lød alt for fedt. Jeg havde hørt om Milani før han ringede til mig, så jeg blev selvfølgelig overrasket over at han ringede og gerne ville lave musik med mig. Vi aftalte så at mødes, og tage i det studie som Milani plejer at tage i, nede ved Abu Malek. Jeg tog med ham derned, fik et beat og spyttede over det. Både Milani og Abu Malek var vilde med det, og de mente at vi skulle danne en gruppe. Det gjorde vi så, og det var så starten på min musikkarriere, og ikke mindst ''Str8-Insane''. Så jeg er taknemlig for at Milani havde ringet den aften, ellers havde jeg måske ikke været hvor jeg er i dag ang. musikken. Så jeg står i stor gæld til ham.''
Skriver den Århusianske rapper Samer. Han fortæller han rapper om det han ser føler og oplevet. Der ikke rigtigt noget mer at fortælle nævner han han siger han elsker musikken og rap.. Han takker "MILANI" For det kald han fik. Afslutter Samer den på.
FACEBOOK: FaceBook
YouTube Channel: YTCHANNEL
Århus Vest.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar